Kérdésed van? Írj nekünk:

hello@hisztaminmentes.hu

Keresés

Kínai sült zöldséges rizstészta

Kezdő

A kínai konyha ízeit kénytelenek vagyunk mellőzni, mert sem a szója szósz, sem a nátrium-glutamát nem javasolt hisztaminérzékenyként. Ebben az ételben mégis nagyon jól visszaköszön a keleti ízvilág, annak ellenére, hogy egyetlen magas hisztaminos összetevőt sem használtam.

HOZZÁVALÓK

Rizstészta

– zöldségkeverék, amit bírsz (fagyasztott is lehet)

– gomba (csak friss csiperke kezdőknek)

– fehérhagyma

– fokhagyma (fokhagymapor jobban tolerálható)

– 1 teáskanál nyers méz

– 1 evőkanál almaecet (lehet verjus is kezdőknek)

– só, őrölt koriander, kurkuma, gyömbér (opcionális)

– 3 evőkanál kókusz amino szósz (csak haladóknak, mert ez is fermentált) 

Nyomtatás

Elkészítés

1.) A rizstésztát megfőzöm, de megpróbálom nem túlfőzni különben az egész leragad a végén, amikor meg kell pirítani. Szóval al dente legyen a rizstészta!

2.) A zöldségeket wokban egy evőkanál almaecettel zsíron megpirítom.

3.) Sóval, őrölt koriander maggal, kurkumával és egy teáskanál nyers mézzel ízesítem.

4.) Ha lecsöpögtettem a remélhetően al dente rizstésztámat, akkor egy evőkanál vajon összepirítom a tésztát a zöldségekkel.

5.) Ízlés szerint sózd meg és ha pikánsabbra vágysz adhatsz hozzá fokhagymanyomóval préselt gyömbért.

LEgkedveltebb receptek

Ezek is érdekelhetnek...

Cukkinis fasírozott

Kezdő hisztaminosként ez volt az egyik Jolly Joker ételem, mert  könnyen fagyasztható, adagonként ki tudtam venni a mélyhűtőből és közvetlenül fogyasztás előtt, felengedés nélkül dobtam is a serpenyőbe.

Tovább olvasom »

Gesztenyekrém

Egyszerű, kezdőknek is fogyasztható finomság. Gyorsan elkészíthető, az alapanyagok is nagyon egyszerűen beszerezhetők hozzá. A gesztenye minden formája jól tolerálható a hisztamin diétában.

Tovább olvasom »