Kapcsolat
Kérdésed van?
Hétköznapokon (hétfőtől-péntekig) 9:00-16:00 óra között keress minket bizalommal az alábbi elérhetőségeinken:
📩 E-mail: hello@hisztaminmentes.hu
📲 Telefon: +36305604988 (elérhető 9-14 óra között)
A hétvégén beérkező e-maileket hétfőn reggel kezdjük feldolgozni!
Probléma adódott a rendeléseddel?
Még mindig nem érkezett meg a rendelésem…
A GLS és a Magyar Posta megbízhatóan legkésőbb 2 munkanapon belül kiszállítja a rendeléseket. Ha Foxposttal rendeltél, akkor akár 5-6 munkanap is eltelhet mire átveheted a rendelésed, főleg frekventált időszakokban, mint húsvét, black friday vagy karácsony előtt!
Ha hétfőtől-csütörtökig 12 óráig leadod a rendelésed, akkor mi aznap feladjuk, ami azt jelenti, hogy másnap, harmadnap legkésőbb átveheted! (Kivéve Foxpost!)
Kivétel azonban a pénteki nap! Nem adunk fel rendelést péntekenként, különben a nyári forróságban ott olvadozna a rendelésed hétvégén a depókban.
Ha pár munkanapon belül nem kapod meg a rendelésed, és semmilyen információt nem kaptál a csomagodról, nyugodtan keress minket az ügyfélszolgálatunkon és utánajárunk merre kering a csomagod!
Telített automata
A GLS-nél gyakori, hogy a kiválasztott automata megtelik mire mi feladnánk a csomagod. Ilyenkor várunk 24 órát a küldéssel, hátha sikerül a választott címre küldenünk mégis, hogy neked ne okozzunk kellemetlenséget.
Ha 24 órát követően sem ürül az automata annyit, hogy engedje a csomagodat oda címezni, akkor telefonon keresni fogunk és egyeztetünk veled egy másik szállítási címet!
A futárszolgálatok munkáját rettenetesen megkönnyíted, ha a csomagodat mihamarabb átveszed! Sajnos sokat küzdenek azokkal a megrendelőkkel, akik az átvételt az utolsó pillanatra hagyják és napokig az automatában van a csomagjuk!
Sérült áru
Ha egy termék eltört a csomagodban természetesen kicseréljük. Küldj nekünk egy fotót a sérült termékről a hello@hisztaminmentes e-mail címre és egyeztetjük az cseretermék vagy visszatérítés módját, ha nincs készleten a termék.
Nem azt kaptam, amit rendeltem
Nálunk nem gépek csomagolnak, ezért előfordulhat, hogy nem azt kapod, amit rendeltél, vagy esetleg kifelejtünk valamit. Természetesen minden, amit rendeltél megkapsz tőlünk! Írd meg e-mailben milyen hibát tapasztalsz és közösen keresünk rá megoldást.
Meggondoltam magam, mégsem kell a termék
Előfordulhat, hogy időközben meggondolod magad, amire indok nélkül 30 napig jogod van, amennyiben a terméket nem bontod fel, és nincs rajta semmilyen használatból fakadó jel.
A visszaküldés költsége törvényben meghatározott módon téged terhel. Amint a termék visszaérkezik hozzánk, mi visszautaljuk neked az árát. A visszatérítés ideje maximum 10 napot vesz igénybe, de általában jóval kevesebb.
Nem vettem át a csomagom
A Hisztaminmentes webáruházban működik egy ellenőrző rendszer, amely összekapcsol minket további több ezer magyar shoppal, amelyekben szintén működik az Utánvétellenőr. Ha nem veszel át egy rendelést és nem jelzed nekünk az okát, a rendelés visszaérkezik, és mi megjelöljük, mint „Rendelést nem vette át”.
Ez azt eredményezi, hogy nálunk innentől kizárólag valamilyen előre fizetéssel fogsz tudni vásárolni (előre utalás vagy bankkártya), és azokban a webáruházakban is, amelyek szintén működtetik az Utánvétellenőr szolgáltatást.
A magyar webáruházaknak nagy anyagi terhelést jelentenek azok a vásárlók, akik megrendelik, majd nem veszik át a rendeléseiket, ezért a mozgalomhoz egyre több webáruház csatlakozik, hogy megvédje magát a megbízhatatlan vásárlóktól vagy akár csalóktól.
Az Utánvétellenőr működéséről bővebben itt olvashatsz!