Kapcsolat

Kérdésed van?

Hétköznapokon (hétfőtől-péntekig) 9:00-16:00 óra között keress minket bizalommal az alábbi elérhetőségeinken:

📩 E-mail: hello@hisztaminmentes.hu

📲 Telefon: +36305604988 (elérhető 9-14 óra között)

A hétvégén beérkező e-maileket hétfőn reggel kezdjük feldolgozni!

Probléma adódott a rendeléseddel?

Még mindig nem érkezett meg a rendelésem…

A GLS és a Magyar Posta megbízhatóan legkésőbb 2 munkanapon belül kiszállítja a rendeléseket. Ha Foxposttal rendeltél, akkor akár 5-6 munkanap is eltelhet mire átveheted a rendelésed, főleg frekventált időszakokban, mint húsvét, black friday vagy karácsony előtt!

Ha hétfőtől-csütörtökig 12 óráig leadod a rendelésed, akkor mi aznap feladjuk, ami azt jelenti, hogy másnap, harmadnap legkésőbb átveheted! (Kivéve Foxpost!)

Ha pár munkanapon belül nem kapod meg a rendelésed, és semmilyen információt nem kaptál a csomagodról, nyugodtan keress minket az ügyfélszolgálatunkon és utánajárunk merre kering a csomagod!


Telített automata

A GLS-nél gyakori, hogy a kiválasztott automata megtelik mire mi feladnánk a csomagod. Ilyenkor várunk 24 órát a küldéssel, hátha sikerül a választott címre küldenünk mégis, hogy neked ne okozzunk kellemetlenséget.

Ha 24 órát követően sem ürül az automata annyit, hogy engedje a csomagodat oda címezni, akkor telefonon keresni fogunk és egyeztetünk veled egy másik szállítási címet!

A futárszolgálatok munkáját rettenetesen megkönnyíted, ha a csomagodat mihamarabb átveszed! Sajnos sokat küzdenek azokkal a megrendelőkkel, akik az átvételt az utolsó pillanatra hagyják és napokig az automatában van a csomagjuk!

Sérült áru

Ha egy termék eltört a csomagodban természetesen kicseréljük. Küldj nekünk egy fotót a sérült termékről a hello@hisztaminmentes e-mail címre és egyeztetjük az cseretermék vagy visszatérítés módját, ha nincs készleten a termék.


Nem azt kaptam, amit rendeltem

Nálunk nem gépek csomagolnak, ezért előfordulhat, hogy nem azt kapod, amit rendeltél, vagy esetleg kifelejtünk valamit. Természetesen minden, amit rendeltél megkapsz tőlünk! Írd meg e-mailben milyen hibát tapasztalsz és közösen keresünk rá megoldást.

Meggondoltam magam, mégsem kell a termék

Előfordulhat, hogy időközben meggondolod magad, amire indok nélkül 30 napig jogod van, amennyiben a terméket nem bontod fel, és nincs rajta semmilyen használatból fakadó jel.

A visszaküldés költsége törvényben meghatározott módon téged terhel. Amint a termék visszaérkezik hozzánk, mi visszautaljuk neked az árát. A visszatérítés ideje maximum 10 napot vesz igénybe, de általában jóval kevesebb.

Nem vettem át a csomagom

A Hisztaminmentes webáruházban működik egy ellenőrző rendszer, amely összekapcsol minket további több ezer magyar shoppal, amelyekben szintén működik az Utánvétellenőr. Ha nem veszel át egy rendelést és nem jelzed nekünk az okát, a rendelés visszaérkezik, és mi megjelöljük, mint „Rendelést nem vette át”.

Ez azt eredményezi, hogy nálunk innentől kizárólag valamilyen előre fizetéssel fogsz tudni vásárolni (előre utalás vagy bankkártya), és azokban a webáruházakban is, amelyek szintén működtetik az Utánvétellenőr szolgáltatást.

A magyar webáruházaknak nagy anyagi terhelést jelentenek azok a vásárlók, akik megrendelik, majd nem veszik át a rendeléseiket, ezért a mozgalomhoz egyre több webáruház csatlakozik, hogy megvédje magát a megbízhatatlan vásárlóktól vagy akár csalóktól.

Az Utánvétellenőr működéséről bővebben itt olvashatsz!

Gyakori kérdések

Ha egy termék nincs készleten várhatóan 1 héten belül érkezik. Ez alól kivétel lehet a Hisztaminbarát konyha szakácskönyv, vagy a Zeobent termékek, mivel ezeket külön nekünk gyártják, ami miatt akár 3 hét is lehet mire ismét raktáron lesz a termék.

Ha a rendelésed még nálunk van (nem kaptál a feladásról értesítőt), akkor megoldjuk a módosítást, de ebben az esetben ne e-mailt írj, hanem hívj fel minket a +36305604988-as telefonszámon! Az ügyfélszolgálat 9-14 óra között elérhető telefonon.

Amíg a rendelésed nálunk van semmi akadálya, de mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot.

Ha a rendelésedet kiküldtük, akkor nem áll módunkban törölni vagy módosítani a rendelést.

Ha elfelejtetted a kuponkódot megadni, utólag nem tudjuk levonni. A következő vásárlásodnál tudod felhasználni.

Mindegyiknek megvan az előnye és a hátránya is sajnos.

A Foxpost néha elképesztően belassul, de nem fordul elő olyan, hogy nem tudjuk oda küldeni a rendelésedet, ahova kérted.

Az MPL-nek kevés automatája van, és csak 2 napig őrzik a csomagokat.

A GLS-nél gyakran tele vannak az automaták, emiatt át kell helyeznünk a rendelésed, de villámgyors a kézbesítés náluk, és nagyon megbízhatóak.

Ha nincs bent nagyon sok rendelés általában észrevesszük magunktól is. Amennyiben nem fizetted ki bankkártyával, akkor ezeket össze is szoktuk vonni és egy szállítási költséget számlázunk ki.

Bankkártyás fizetésnél a rendeléseket nem tudjuk összevonni!